Politik for forsendelse
Alle vigtige forsendelsesoplysninger på et øjeblik:
- Behandlings- og produktionstid til afsendelse: Tillad venligst 2-5 arbejdsdage til behandling og produktion af din ordre indtil afsendelse. Leveringstiden efter behandling er 7-12 arbejdsdage.
- Sporingsnummer: Du modtager dit sporingsnummer umiddelbart efter, at behandlingen og produktionen er afsluttet. Det tager ca. 1-3 dage, før sporingsnummeret vises på sporingssiden.
Yderligere oplysninger om forsendelse under COVID 19-pandemien.
Vi betragter os selv som heldige at have vores partnere i Kina, som hjalp os utroligt meget med at opretholde vores drift under COVID-19-pandemien efter bedste evne. Vi har arbejdet ihærdigt siden februar 2020 for at imødegå den ændrede situation med forsendelser over hele verden og arbejder med alle tilgængelige ressourcer for at foretage ændringer, hvor det er muligt, for at sikre, at ordrer leveres så hurtigt som muligt.
- Leveringstid: Alle produkter er underlagt 5 til 12 arbejdsdage fra afsendelsestidspunktet. Forsendelse er gratis og sker via PostNL og lignende transportører.
På trods af vores bedste indsats kan der desværre nogle gange opstå pandemiske forsinkelser, som vi ikke har kontrol over:
1. før varerne afsendes
- Forskellige områder kan være midlertidigt påvirket af nedlukninger eller serviceafbrydelser (inklusive vores her i Kina), så pakker kan blive forsinket i nogen tid hos den relevante transportør i forsendelseslandet (i værste fald 2-5 ekstra arbejdsdage oven i den normale behandlingstid).
- Nedlukninger kan medføre, at leveringen af produktionskritiske materialer til dine produkter suspenderes i nogen tid (i værste fald 2-5 ekstra arbejdsdage oven i den normale behandlingstid).
- Vi i Kina kan selv blive påvirket af fornyede reduktioner i driften på grund af lukninger, personalereduktioner eller midlertidige totale lukninger (ingen nøjagtig forudsigelse mulig).
- Hvis der er ændringer i leveringsadressen, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.
2. efter levering af varerne
- Flere områder kan være midlertidigt berørt af lukninger eller driftsforstyrrelser, hvilket kan medføre, at allerede afsendte pakker bliver forsinket i nogen tid hos det relevante leveringsfirma (i værste fald 2-5 ekstra arbejdsdage ud over den normale leveringstid).
- På grund af det stærkt øgede antal onlineordrer og den samtidige reducerede bemanding er told- og importstationer, som du eventuelt skal betale importafgifter til, også under større pres end normalt, så behandlingen af din import kan tage længere tid (i værste fald 2-5 ekstra arbejdsdage ud over den normale leveringstid).
- Blokader kan betyde, at personlig hjemmelevering ikke længere er tilladt på grund af forureningsrisici; pakker bliver så i stigende grad afleveret på din lokale pakkestation og forbliver der, indtil du afhenter dem, eller indtil levering igen er tilladt (ingen nøjagtig forudsigelse mulig).
- Tilgængeligheden af fragtrum og flyruter vil kun langsomt vende tilbage til niveauet før pandemien (i værste fald 2-5 ekstra arbejdsdage for normal forsendelsestid).
- Hvis du har modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.
Vi vil løbende opdatere denne side med de seneste oplysninger, vi har fra vores forsendelsespartnere om forsinkelser og områder, hvor nogle af de tjenester, vi bruger, ikke kan acceptere leverancer.
3. Afviste pakker og ikke-hjemme-situationer
Når forbrugeren nægter at modtage pakken ved døren og/eller ikke er hjemme på alle leveringstidspunkter, opkræver vi op til 50 % i lagergebyr af købsprisen. Dette er for at dække alle logistik- og returomkostninger for pakken.
Vi takker for din tålmodighed og forståelse. Hold dig sund og rask!