Returpolitik
Valgte
BEMÆRK VENLIGST, AT VI IKKE RETURNERER GRATIS, DER ER ET GEBYR FOR DETTE.
Returnering
Er det muligt at returnere min ordre?
- Ja, det er muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 30 dage efter modtagelsen.
I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:
1. Ordren indeholder stadig alle de korrekte dele, komponenter og emballagen ankom nøjagtigt som produktet.
2. Normal håndtering af produktet er tydelig, brud på grund af skødesløs håndtering er udelukket.
3. Produkter, hvor hygiejne er vigtig, er blevet grundigt rengjort, før returneringsprocessen begynder.
4. Produktet har vist sig at være defekt umiddelbart efter modtagelsen.
5. Vi har ret til at opkræve forsendelsesomkostninger hos kunden.
6. En returnering vil blive behandlet inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen blive officielt bekræftet inden for denne periode.
*Vi forbeholder os ret til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget.
Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at starte returneringsprocessen.
Send en e-mail til: info@valgte.com og sørg for, at e-mailen indeholder følgende:
- Ordrenummer
- Årsag til anmodning om returnering
- Foto af produktet i tilfælde af brud
- Kundens fornavn + efternavn
- Kundens adresse
Vi vil derefter tale med dig og give dig returadressen.
Send aldrig retur til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse, når du beder os om det. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.
Forbrugeren har fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelse, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår i en juridisk transaktion til formål, der ikke overvejende er relateret til hans eller hendes kommercielle eller professionelle aktivitet:
A. AFBESTILLINGSBETINGELSER
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en anden tredjemand end den af dig angivne transportør har modtaget eller accepteret de sidste varer.
Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, udføres ordrer, så snart de er placeret.
Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen indtil levering, så en refusion er ikke mulig efter modtagelse af varerne.
For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os (valgte) om dette ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. via e-mail) om din beslutning om at trække dig ud af denne kontrakt. Tilbagekaldelsen er
gennemført, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved returnering af varerne skal afholdes af køberen.
Registrering af forsendelser i transit
Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transittider, som vi ikke har kontrol over. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er det ikke muligt at annullere. Vent venligst, til du har modtaget varerne, og send dem derefter tilbage til os. Du kan selvfølgelig informere os om din annullering på forhånd.
For at garantere dig den hurtigst mulige returnering beder vi dig om at sende os en forsendelsesbekræftelse.
Konsekvenser af tilbagekaldelse
Hvis du fortryder denne aftale, skal vi refundere alle betalinger, vi har modtaget fra dig, undtagen forsendelsesomkostninger (undtagen ekstra omkostninger som følge af, at du har valgt en anden type levering end den billigste standardlevering
standardlevering, som vi tilbyder), uden forsinkelse og senest inden for 14 dage fra den dag, hvor vi modtager meddelelse om din tilbagetrækning fra denne kontrakt og modtagelse af varerne. Til denne tilbagebetaling vil vi bruge det samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig; under ingen omstændigheder vil du blive opkrævet for denne tilbagebetaling.
** ALLE RETURNERINGER VIL BLIVE SENDT TIL VORES CENTRALLAGER I ASIEN PÅ KUNDENS REGNING.
KUNDENS OMKOSTNINGER.